Training: Managing in Difficult Times
Teamontwikkeling
2 uur
Engels (US)

Training: Managing in Difficult Times

Snel navigeren naar:

  • Informatie
  • Inhoud
  • Kenmerken
  • Meer informatie
  • Reviews
  • FAQ

Productinformatie

Vroeg of laat kom jij als manager voor uitdagingen te staan. Het voeren van slecht nieuws gesprekken, veranderingen in de organisatie en het motiveren van je werknemers tijdens deze veranderingen - is een kleine greep hiervan. In deze cursus leer je hoe je als manager hier mee om gaat.


De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Het voeren van slecht nieuws gesprekken.
  • Het motiveren van jouw werknemers tijdens veranderingen in de organisatie.
  • Effectief omgaan met personeelsreductie.


Inhoud van de training

Managing in Difficult Times

2 uur

Being an Effective Manager When Times Are Tough

  • recognize strategies for responding to difficult times
  • recognize how to win employee buy-in to reduce costs during difficult times
  • recognize measures to reduce staff-related costs, as an alternative to staff layoffs
  • recognize ways to restructure work as an alternative to staff layoffs
  • recognize the appropriate steps for planning staff layoffs and deciding who to lay off
  • recognize appropriate ways to communicate layoff decisions to employees
  • recognize opportunities for strengthening an organization during difficult times

Managing Motivation during Organizational Change

  • recognize common signs of stress in employees
  • identify examples of time management techniques that managers can use to manage their own stress
  • recognize strategies for reducing employee stress during times of organizational change
  • recognize ways to focus on employee motivation and be an example during times of change
  • recognize ways to communicate with employees and foster a good organizational culture during times of change
  • support employees during difficult times by acknowledging their experiences
  • support employees during difficult times by allowing them to react

How to Manage Difficult Conversations

  • identify guidelines on when it's appropriate to have a difficult conversation
  • recognize examples of four steps for managing the stress of a difficult conversation
  • identify examples of how to analyze the facts when preparing for a difficult conversation
  • recognize examples of how to analyze emotions when preparing for a difficult conversation
  • select examples of how to identify your goal and plan a difficult conversation
  • recognize ways to demonstrate the appropriate mindset during a difficult conversation
  • use techniques for handling difficult conversations

Kenmerken

Docent inbegrepen
Bereidt voor op officieel examen
Engels (US)
2 uur
Teamontwikkeling
90 dagen online toegang
HBO

Meer informatie

Doelgroep Projectmanager, Manager, Teamleider
Voorkennis

Er is geen specifiek voorkennis vereist.

Resultaat

Na succesvolle afronding van deze cursus ben je in staat om plannen en voorstellen in je organisatie helder te communiceren en weet je hoe je slecht nieuwsgesprekken op een succesvolle manier kunt uitvoeren.

Positieve reacties van cursisten

Training: Leidinggeven aan de AI transformatie

Nuttige training. Het bestelproces verliep vlot, ik kon direct beginnen.

- Mike van Manen

Onbeperkt Leren Abonnement

Onbeperkt Leren aangeschaft omdat je veel waar voor je geld krijgt. Ik gebruik het nog maar kort, maar eerste indruk is goed.

- Floor van Dijk

Hoe gaat het te werk?

1

Training bestellen

Nadat je de training hebt besteld krijg je bevestiging per e-mail.

2

Toegang leerplatform

In de e-mail staat een link waarmee je toegang krijgt tot ons leerplatform.

3

Direct beginnen

Je kunt direct van start. Studeer vanaf nu waar en wanneer jij wilt.

4

Training afronden

Rond de training succesvol af en ontvang van ons een certificaat!

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met iDEAL, PayPal, Creditcard, Bancontact en op factuur. Betaal je op factuur, dan kun je met de training starten zodra de betaling binnen is.

Hoe lang heb ik toegang tot de training?

Dit verschilt per training, maar meestal 180 dagen. Je kunt dit vinden onder het kopje ‘Kenmerken’.

Waar kan ik terecht als ik vragen heb?

Je kunt onze Learning & Development collega’s tijdens kantoortijden altijd bereiken via support@managementskills.nl of telefonisch via 026-8402941.

Background Frame
Background Frame

Onbeperkt leren

Met ons Unlimited concept kun je onbeperkt gebruikmaken van de trainingen op de website voor een vast bedrag per maand.

Bekijk de voordelen

Heb je nog twijfels?

Of gewoon een vraag over de training? Blijf er vooral niet mee zitten. We helpen je graag verder. Daar zijn we voor!

Contactopties