Gebruik de code voor 20% korting op alle trainingen -->

Black Friday

BLACK20%FRIDAY
Training: Design thinking
Management Fundamentals
5 uur
Engels (US)

Training: Design thinking

Snel navigeren naar:

  • Informatie
  • Inhoud
  • Kenmerken
  • Meer informatie
  • Reviews
  • FAQ

Productinformatie

Design thinking is een klantgerichte benadering om te bepalen hoe het beste aan de behoeften van de klant kan worden voldaan. Het is een manier van innoveren waarbij de mens centraal staat. Het helpt je tot relevante, originele en creatieve oplossingen te komen. Het "Design thinking"-principe bevat een aantal ingrediënten: kennis van menselijk gedrag, experimenteren, prototyperen en leren van fouten. Je leert met een ander perspectief te kijken, samen te werken en uit de context te stappen met altijd de klant in het oog. Design thinking gaat er vanuit dat je een verschil kan maken en een positieve impact kan hebben op organisaties, producten of diensten. Of het nu gaat om het ontwikkelen van een betere customer journey of het aanspreken van een nieuwe doelgroep voor jouw product of dienst.

In deze training leer je onder andere:

  • Een customer journey map maken, een klantgerichte probleemoplossingstool waarmee je kunt brainstormen over effectieve oplossingen voor belangrijke pijnpunten van klanten.
  • Hoe je specifieke acties kunt herkennen en prioriteren om jouw klantgerichtheid te verbeteren en tegelijkertijd veelvoorkomende fouten te vermijden.
  • Design thinking-strategieën, inclusief hoe je problemen opnieuw kunt kaderen, hoe je kunt brainstormen over oplossingen en wanneer je prototypes moet gebruiken.
  • Hoe je gegevens kunt vertalen naar bruikbare inzichten en kansen kunt definiëren door middel van tools, zoals het in kaart brengen van ervaringen en affiniteitsclustering.
  • Technieken voor prototyping en testen om keer op keer efficiënter oplossingen te ontwikkelen met stakeholders

Deze cursus is ontwikkeld met leerstof van PDD. (www.pddinnovation.com )

Inhoud van de training

Design thinking

5 uur

Design Thinking for Innovation: Stakeholder Engagement

Design Thinking for Innovation: Stakeholder Engagement

Design Thinking for Innovation: Defining Opportunities

Design Thinking for Innovation: Defining Opportunities

Design Thinking for Innovation: Brainstorming and Ideation

Design Thinking for Innovation: Brainstorming and Ideation

Design Thinking for Innovation: Prototyping and Testing

Design Thinking for Innovation: Prototyping and Testing

Exploring the Relationship between UI/UX Design

User-friendly apps are more than just a pretty user interface (UI). They ensure the user experience (UX) is pleasing. People expect interacting with a digital product, be it a smartphone, laptop, or tablet, to be a friction-free, pleasurable experience. By understanding the relationship between the UI and the UX, your company can provide just that.

In this course, you'll explore UI/UX design and how together, they result in user-pleasing apps with effective user interface design. You'll learn about the key trends in UX and UI design and principles. Finally, you'll discover how to evaluate the emotional impact of user experience.

Building a Culture of Design Thinking

The main aims of your organization’s product or service is to help your customers achieve a specific goal or overcome a problem. This is where the concept of design thinking comes in. Design thinking is a customer-centric approach to determining how best to meet customer needs.

In this course, you'll explore ways to develop customer focus to help you define problems. You’ll explore design thinking strategies, including how to reframe problems, how to brainstorm solutions, and when to use prototypes. You’ll also identify best practices for user testing, as well as for and gathering and reviewing feedback for effective problem solving.

Exploring Customer Journey Mapping

To understand the different feelings and cognitive processes a customer undergoes when dealing with your organization, you need a tool that can document every step of their experience. Customer journey mapping is one such tool, and is essential in helping you understand customer needs and define problems highlighted by their experiences.

In this course, you’ll discover how to create a customer journey map, a customer-centric problem solving tool that can enable you to brainstorm effective solutions to key customer pain points. You’ll also explore how to recognize and prioritize specific actions to improve your customer focus while avoiding common mapping mistakes.

Achieving Customer-centric Design with User Personas

Your organization depends on its ability to win every customer interaction. User personas – detailed descriptions of archetypal end users – are the gateway to designing customer-centric products and experiences that address customer needs. Building user personas will help you develop products and services your customers truly want.

In this course, you'll learn the essential elements of user personas and the business information to be gained from them. You'll also learn how to build a user persona, which data to include in a persona, and the qualities of an effective persona. And you’ll discover what customer-centric design can tell you about your customer, and how it will benefit your business.

Kenmerken

Docent inbegrepen
Bereidt voor op officieel examen
Engels (US)
5 uur
Management Fundamentals
90 dagen online toegang
HBO

Meer informatie

Doelgroep Projectmanager, Manager, Teamleider
Voorkennis

Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.

Resultaat

Na het afronden van deze training heb jij kennis gemaakt met de theoretische principes van Design thinking. Hierdoor ga jij met een andere mindset naar uitdagingen kijken.

Positieve reacties van cursisten

Training: Leidinggeven aan de AI transformatie

Nuttige training. Het bestelproces verliep vlot, ik kon direct beginnen.

- Mike van Manen

Onbeperkt Leren Abonnement

Onbeperkt Leren aangeschaft omdat je veel waar voor je geld krijgt. Ik gebruik het nog maar kort, maar eerste indruk is goed.

- Floor van Dijk

Hoe gaat het te werk?

1

Training bestellen

Nadat je de training hebt besteld krijg je bevestiging per e-mail.

2

Toegang leerplatform

In de e-mail staat een link waarmee je toegang krijgt tot ons leerplatform.

3

Direct beginnen

Je kunt direct van start. Studeer vanaf nu waar en wanneer jij wilt.

4

Training afronden

Rond de training succesvol af en ontvang van ons een certificaat!

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met iDEAL, PayPal, Creditcard, Bancontact en op factuur. Betaal je op factuur, dan kun je met de training starten zodra de betaling binnen is.

Hoe lang heb ik toegang tot de training?

Dit verschilt per training, maar meestal 180 dagen. Je kunt dit vinden onder het kopje ‘Kenmerken’.

Waar kan ik terecht als ik vragen heb?

Je kunt onze Learning & Development collega’s tijdens kantoortijden altijd bereiken via support@managementskills.nl of telefonisch via 026-8402941.

Background Frame
Background Frame

Onbeperkt leren

Met ons Unlimited concept kun je onbeperkt gebruikmaken van de trainingen op de website voor een vast bedrag per maand.

Bekijk de voordelen

Heb je nog twijfels?

Of gewoon een vraag over de training? Blijf er vooral niet mee zitten. We helpen je graag verder. Daar zijn we voor!

Contactopties